سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 فیلم کاربردی آموزش ساکسیفون که باید ببینید!

در این مقاله نیز با آموزش ساز ساکسیفون در قالب ویدئوهای آموزشی در خدمت شما هستیم. تمامی این ویدئوهایی را که برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار داده ایم جزو بهترین و کاربردی ترین آموزشهای ساز ساکسیفون هستند که بصورت گلچین شده انتخاب شده اند. امیدواریم که بپسندید. 

هنرجویان زیادی هستند که با شرکت در کلاسها و آموزشگاه های مختلف سعی در یادگیری این موسیقی دارند اما خیلی از افراد هم هستند که به علت نداشتن وقت کافی برای شرکت در اینگونه کلاسها از این آموزشها بی نصیبند به همین منظور فیلمهایی تهیه کرده ایم که شما را در این زمینه یاری می دهند. شما می توانید بدون صرف وقت برای حضور در کلاسها و یا پرداخت هیچ هزینه ای این موسیقی را بصورت رایگان و حرفه ای بیاموزید.

point icoساز ساکسیفون چیست؟

با مشاهده ساز ساکسیفون متوجه می شوید که ساکسیفون جزء سازهای بادی چوبی تک زبانه می باشد که یک قمیش دارد و یکی از سازهای بادی است. این ساز را آدولف ساکس در سالهای 1840 اختراع کرد و بنام او ساکسوفون نام گرفت. ساکسوفون انواعی مانند ساکسوفون سوپرانو، ساکسوفون آلتو و ساکسوفون تنور دارد، که تفاوت آن‌ها در دامنه صدایی آن‌ها است. اگرچه این ساز در اصل برای ارکستر و دسته موزیک نظامی تهیه شد ولی امروزه بیشتر در موسیقی جاز و مردم‌پسند به کار می‌رود.

و اینک به سراغ تصاویر گرفته شده از این فیلمها می رویم که در ادامه می بینید.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید فیلمهای آموزش ساکسیفون را ببینید: 

5 فیلم کاربردی آموزش ساکسیفون