سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 فیلم رایگان آموزش تصویری سازدهنی به زبان ساده

در این پست می خواهیم موسیقی سازدهنی را در قالب 5 فیلم به شما آموزش دهیم. همچنین لینک دانلود این فیلمها را در متن برای دانلود رایگان شما قرار داده ایم.  در تهیه این ویدئوهای آموزشی سعی کرده ایم تا کاربردی ترین و اصولی ترین آموزش ها را برای شما گردآوری نماییم که امیدواریم بهره کامل و کافی را از آنها ببرید و همچنین از گوش دادن به این موسیقی لذت ببرید. 

اگرچه برخی محققان سازدهنی را متعلق به چین باستان دانسته اند اما برخی دیگر آنرا متعلق به آلمانی ها می دانند. ساز دهنی یا هارمونیکا یکی از آلات موسیقی از دسته سازهای بادی است. این ساز از نظر ساختار بسیار ساده است و 3 اکتاو وسعت صدایی دارد. تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه (Reed) از جنس فلز است که تنها یک سر آن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می‌تواند آزادانه حرکت کند. به ارتعاش درآمدن این زبانه‌ها در اثر عبور جریان هوا موجب تولید صدای ساز می‌شود. سازدهنی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • سازدهنی ترمولو و اکتاو: سبک‌های Folk و Pop
  • سازدهنی دیاتونیک: سبک‌های Blues، Country، Rock، Irish، Folk و Pop
  • سازدهنی کروماتیک: سبک‌های Classical، Jazz، Irish و Pop
  • سازدهنی بیس و کورد:

معمول ترین سازدهنی برای سبک های pop,blues و folk دیاتونیک میباشد-به خاطر استفاده گسترده از این نوع سازدهنی در موسیقی بلوز، به آن سازدهنی بلوز (Blues Harp) نیز گفته می شود.

و حالا در سایت سازی ها تصاویر مختلف از این فیلمهای جذاب را ببینید:

 با کلیک بر روی لینک زیر می توانید این فیلم ها را تماشا نمایید:

5 فیلم رایگان آموزش تصویری سازدهنی به زبان ساده